التخطي إلى المحتوى

سلة المشتريات

سلة مشترياتك فارغة

متابعة التسوق

Subheading

Share a discount code, promote a sale or free shipping offer...

Subheading

Share a discount code, promote a sale or free shipping offer...

Share something

نحن هنا للمساعدة

الأسئلة الشائعة

هل تقومون بالشحن إلى الخارج؟
نعم، نشحن إلى جميع أنحاء العالم. سيتم إضافة رسوم الشحن عند إتمام عملية الشراء.
كم من الوقت سيستغرق الحصول على طلبي؟
يعتمد ذلك على مكان تواجدك. تستغرق الطلبات المُعالجة هنا من يوم إلى يومين عمل للوصول. أما عمليات التوصيل الدولية، فقد تستغرق من 3 إلى 6 أيام. سيتم تزويدك بتفاصيل التوصيل في رسالة التأكيد الإلكترونية.
Can I exchange or return an item?

Of course you can!

We hope that you will be delighted with your order. However, if within 15 days of purchase you change your mind, we will be happy to offer you a full refund credited to the card used in the original sales transaction.

All pieces must be returned in a new and unworn condition and in their original, undamaged packaging.

Read more about Return & Exchange

Can I change my delivery address after I have placed my order?

If your order has not been shipped yet, then we can deliver to a different address as per your request. To know further, you can contact us via Whatsapp.

Do you have physical stores?

Yes we do have several stores. You can find all our stores here.

Is there a warranty?

We offer 2 years warranty in all our products. Discover more here.

أي سؤال؟
يمكنك التواصل معنا عبر صفحة "اتصل بنا"! يسعدنا مساعدتك.

تابعنا عالانستجرام

Reward program

Referral

Create an account to claim discount.